Weight Ford rangers can haul

View previous topic View next topic Go down

Weight Ford rangers can haul

Post by Jesus on Thu Feb 18, 2010 8:50 am

Going to pick some sandstone up in a few weeks with the old boy.

He's going to loan a 06Reg Ford Ranger 2.5 Tdci.

What sort of weight can we haul round?, theres a few hills that we'll need to trek up.

3/4 Ton Max????

Cheers
avatar
Jesus
Newbie
Newbie

Posts : 93
Location : Way way above

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Rislar on Thu Feb 18, 2010 8:53 am

1260 pounds half a tonne bud!!

_________________
Rislars Ride

avatar
Rislar
Administrator/Founder
Administrator/Founder

Posts : 7212
Location : England
: :

http://www.eclipse-bowling.co.uk

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Jesus on Thu Feb 18, 2010 9:02 am

f**k, good job my old boy thought it was less i thought it was more.

Cheers lad
avatar
Jesus
Newbie
Newbie

Posts : 93
Location : Way way above

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Rislar on Thu Feb 18, 2010 9:04 am

Mines 1100kg grin

_________________
Rislars Ride

avatar
Rislar
Administrator/Founder
Administrator/Founder

Posts : 7212
Location : England
: :

http://www.eclipse-bowling.co.uk

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Dave C on Thu Feb 18, 2010 9:05 am

And i am on a diet.....just incase.... Very Happy
avatar
Dave C
Expert
Expert

Posts : 2427
Location : Bury St Edmunds
: :

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Rislar on Thu Feb 18, 2010 9:07 am

I wouldn't like to see some of you guys payloads ROFL

_________________
Rislars Ride

avatar
Rislar
Administrator/Founder
Administrator/Founder

Posts : 7212
Location : England
: :

http://www.eclipse-bowling.co.uk

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Dave C on Thu Feb 18, 2010 9:08 am

behave!!!!!!!!!!! ROFL
avatar
Dave C
Expert
Expert

Posts : 2427
Location : Bury St Edmunds
: :

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Jesus on Thu Feb 18, 2010 9:10 am

Hmmm i aint see the missus for ages, shes on the blob like
avatar
Jesus
Newbie
Newbie

Posts : 93
Location : Way way above

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Rislar on Thu Feb 18, 2010 9:11 am

scratch OYH

_________________
Rislars Ride

avatar
Rislar
Administrator/Founder
Administrator/Founder

Posts : 7212
Location : England
: :

http://www.eclipse-bowling.co.uk

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Hicube on Thu Feb 18, 2010 9:37 am

Rislar wrote:I wouldn't like to see some of you guys payloads ROFL

nahnahna nahnahna nahnahna .... we can lose weight, you cant grow more hair tho.... ROFL

_________________
Tony

2008 Navara Aventura with mods !!
avatar
Hicube
THE HULK / YOU WONT LIKE ME WHEN I MODERATE
THE HULK / YOU WONT LIKE ME WHEN I MODERATE

Posts : 2525
Location : East Sussex
: : Thats me !!

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Dave C on Thu Feb 18, 2010 9:38 am

good one Tony.........had a chance of a bit of shut eye mate? Very Happy
avatar
Dave C
Expert
Expert

Posts : 2427
Location : Bury St Edmunds
: :

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Rislar on Thu Feb 18, 2010 9:39 am

Dam Crying or Very sad Yes but will you go on a diet scratch

_________________
Rislars Ride

avatar
Rislar
Administrator/Founder
Administrator/Founder

Posts : 7212
Location : England
: :

http://www.eclipse-bowling.co.uk

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Hicube on Thu Feb 18, 2010 9:40 am

a bit mate, but not much...... will be havin a early night soon as have an early start in the morning tho

_________________
Tony

2008 Navara Aventura with mods !!
avatar
Hicube
THE HULK / YOU WONT LIKE ME WHEN I MODERATE
THE HULK / YOU WONT LIKE ME WHEN I MODERATE

Posts : 2525
Location : East Sussex
: : Thats me !!

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Dave C on Thu Feb 18, 2010 9:40 am

Look out H...... Cool
avatar
Dave C
Expert
Expert

Posts : 2427
Location : Bury St Edmunds
: :

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Hicube on Thu Feb 18, 2010 9:41 am

Rislar wrote:Dam Crying or Very sad Yes but will you go on a diet scratch

I have the option if i so wish...... Innocent ROFL

_________________
Tony

2008 Navara Aventura with mods !!
avatar
Hicube
THE HULK / YOU WONT LIKE ME WHEN I MODERATE
THE HULK / YOU WONT LIKE ME WHEN I MODERATE

Posts : 2525
Location : East Sussex
: : Thats me !!

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Hicube on Thu Feb 18, 2010 9:42 am

Dave C wrote:Look out H...... Cool

Nope ....no Sex tonight, I have a headache Innocent

_________________
Tony

2008 Navara Aventura with mods !!
avatar
Hicube
THE HULK / YOU WONT LIKE ME WHEN I MODERATE
THE HULK / YOU WONT LIKE ME WHEN I MODERATE

Posts : 2525
Location : East Sussex
: : Thats me !!

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Rislar on Thu Feb 18, 2010 9:44 am

Slap i could get a toupee scratch ROFL

_________________
Rislars Ride

avatar
Rislar
Administrator/Founder
Administrator/Founder

Posts : 7212
Location : England
: :

http://www.eclipse-bowling.co.uk

Back to top Go down

Re: Weight Ford rangers can haul

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum